Illamasqua Rich liquid foundation

Illamasqua Bogata tekuća podloga je iznimno pigmentirana podloga, koja nudi potpuno prekrivanje bez, "zabetoniranog" izgleda lica. Dolazi u prozirnoj plastičnoj ambalaži sa malim otvorom na vrhu, po meni, jako lijepo pakiranje koje omogućuje da se proizvod potroši do kraja. Sadrži 30ml proizvoda, kojeg je potrebno potrošiti 9 mjeseci nakon otvaranja



Ovaj puder ima gustu i pomalo "ljepljivu" teksturu, zbog toga ga je teže ravnomjerno razmazati. Najbolje se nanosi prstima, dio po dio ili mokrom spužvicom. Ja koristim essence spužvicu (koja je na foru beauty blendera).
Miris pudera je slatkast, pomalo miriše na vaniliju i brzo ispari na licu.


Najdraža osobina kod njega mi je ta da  ne moram koristiti korektor za podočnjake i crvenilo na licu,a i lijepo "zakamuflira" eventualne prištiće. Za cijelo lice je potrebna vrlo mala količina, a moguće ga je koristiti i kao korektor.
Nakon što ga nanesem, ne osuši se mat u potpunosti, već ostavlja blagi dewy finiš, što pridonosi prirodnijem izgledu. Ostavlja kožu savršenu za daljnje šminkanje. 
Ja ga moram fixirati puderom u prahu ili će mi se nos zamastiti i brzo će ga nestati na dijelu nosa i brade, što izgleda vrlo neuredno i neprivlačno. Unatoč malim popravkama tijekom dana, dugotrajan je i mogu se u njega pouzdati u svečanim prilikama ili kada mi šminka treba trajati cijeli dan.


količina potrebna za cijelo lice
swatch na dnevnom svjetlu,bez blica

Prije nanošenja ovog pudera potrebno je u potpunosti pripremiti lice (pilling, hidratantna krema), jer istakne baš svaki dio suhe kože i ljuspice koje niste ni vidjeli pokažu se. Stoga nije preporučljiv za suhu kožu.
Probala sam ga u kombinaciji sa različitim primerima, ali najbolje se pokazao u kombinaciji sa masnijom hidratantnom kremom, ljepše sjeda na kožu. 
Isto tako se "voli" uvući u sitne borice i kao što sam gore napisala ako se ne fiksira puderom u prahu ulegne u pore koje se onda doimaju većim nego jesu.
Probala sam mali trik, prije nanošenja podloge, ispod očiju nanesem bazu za sjenilo, i tako ne mrda ne ulazi u borice na tom dijelu.
Illamasqua Bogata tekuća podloga dolazi u petnaest nijansi, od potpuno bijele, do jako tamne, za svaki podton kože.
Ja imam nijansu RF 210, neutralnog podtona za srednje svijetli ten, sada mi je mrvicu taman. Ne smeta mi to jer se lijepo stopi s kožom.

Košta 250 kuna ili cca 65 km. Možete ga nabaviti online, na njihovoj stranici Ovdje, ako ste u Hrvatskoj, ili u njihovom dućanu u Zagrebu. Ako se odlučite kupovati online, mogu reći da su im nijanse vjerno prikazane, pa je mala vjerojatnost da ćete pogriješiti u izboru.

Illamasqua Bogata tekuća podloga ima moje preporuke i mogu reći da je moje malo blago.


Ovako izgleda na meni, nanešen samostalno. slikano na dnevnom svjetlu, bez blica:

Slikano na dnevnom svjetlu,bez blica:

Slikano navečer, s upotrebom blica:


Sastojci

Sastav: HYDROGENATED POLYISOBUTENE, POLYMETHYL METHACRYLATE, OCTYLDODECANOL, C18-38 ALKYL HYDROXYSTEAROYL STEARATE, CYCLOPENTASILOXANE, SILICA DIMETHYL SILYLATE, TALC, VP/EICOSENE COPOLYMER, KAOLIN, TOCOPHEROL, TOCOPHERYL ACETATE, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, DIMETHICONE, TRIMETHYLSILOXYSILICATE, ETHYLPARABEN, BUTYLPARABEN, PROPYLPARABEN, ISOBUTYLPARABEN, BHT, PARFUM (FRAGRANCE) [+/- MAY CONTAIN: CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE), CI 77491 (IRON OXIDES), CI 77492 (IRON OXIDES), CI 77499 (IRON OXIDES), CI 75470 (CARMINE), CI 12085 (RED 36), CI 77007 (ULTRAMARINES), CI 19140 (YELLOW 5 LAKE), CI 77510 (FERRIC FERROCYANIDE), CI 15850 (RED 7), CI 15985 (YELLOW 6 LAKE)].

Pozdrav od Nikoline :)



4 komentara

  1. Izgleda pravo dobro ali sam se malo razocarala kada si rekla da istakne sve ljuspice i suhe djelove a meni je cijelo lice takvo prokleta suha koza -.-

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. citala sam negdje da se lijepo nanosi na suhu kozu sa onom masnom baby bademovom kremom, priceka se malo da se upije i sasvim lijepo izgleda...a moguce ga je koristiti i pomijesanog sa hidratantnom kremom

      Izbriši
  2. Izgleda poprilično dobro, a vrlo se često omišljam da kupim nešto od njih! Možda upravo ovaj puder?!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na citanju :D S puderom sam zadovoljna, a i ruzevi izgledaju mrak na njihovoj stranici.

      Izbriši