Essence, Silky Touch Blush, 80 Autumn Peach


Nedavno mi je u ''paketiću'' od firme Ovnak, koja je dobavljač Essence i Catrice proizvoda za tržište Bosne i Hercegovine, stiglo i ovo krasno rumenilo, između ostaloga.

Essence mi je bio omiljeni brend tokom srednje škole, prvenstveno zbog pristupačne cijene, pa sam si malo-malo, od svoga džeparca mogla priuštiti nešto, a i sam Essence brend je tada bio novina na našem tržištu, što ga je činilo još zanimljivijim.

Ovo rumenilo mi je pravo malo otkriće i moram priznati, da mi nije sam došao u ruke, sigurno ga ne bih niti pogledala. Boja me na prvi pogled nije nimalo privlačila. U pakiranju je to neka ciglasto/narančasto/crvenkasta. Ima i ponešto zlatnog shimmera u sebi.
Na swatchu i na obrazima boja poprima jako lijepu peachy nijansu, a zlatni shimmer u njemu je samo šlag na kraju i izvrsno se nadopunjuju.

Ovo rumenilo s pravom nosi naziv silky. Pod prstima je divno mekano i svilenkasto.


Pakovanje je klasično za Essence. Pomalo girly i djetinjasto, ali jako čvrsto, te se lako snaći s njima u gomili Essence proizvoda. 

Nisam ljubitelj vještačkih mirisa u kozmetici. Ali ovo rumenilo prekrasno miriše. Ni manje, ni više nego na cimet. Mmm... tko ne voli cimet. Budući da je naziv nijanse, autumn peach, ovaj miris je potpuno pogođen da upotpuni jesenski ugođaj.

Ovo je jedna prava jesenska nijansa. Zimi više volim topla, roza rumenila, da izgledaju kao da sam se prirodno zarumenila od hladnoće, ali vjerujem da će se i ovaj koji put provući ove zime.
Ako niste sigurni koje rumenilo da odaberete uz crveni ruž. Ja vam definitivno preporučujem ovaj, jer odlično paše.


Rumenilo posjeduje krasnu svilenkastu teksturu, pod prstima. Kada ga zahvatim kistom, okolo se malo trusi, ali ništa strašno.

Pigmentacija je neka osrednja, što je super za početnike u šminkanju. Da, moguće je pretjerati, ali vrlo lako se da izblendati i lijepo se stopi s ostatkom lica. Ja sam ga na fotki lica nanijela bez ikakve milosti. Fotografija malo umanji intenzitet boja, ali i uživo nisam ličila na klauna. Tako da nemate brige oko toga. 

Na mom licu traje nekih 4 do 5 sati, nakon toga blijedi i potrebno ga je popraviti.

Rumenilo će pasati toplim i neutralnim tonovima kože, dok će na hladnom podtonu lica, poprimiti onu ciglastu nijansu. Barem tako vjerujem.


Preporučena cijena ovog rumenila iznosi 5,25 KM. Za tu cijenu dobit ćete 5g rumenila. Moram priznati da je pomalo minijaturan, ali vjerujem da ga neću tako skoro potrošiti.

Evo kako izgleda na mom licu.

Do čitanja, puno pozdrava. Nina





*PR proizvod

Broj komentara: 17

  1. hihihi snijeg i kod amre danas pao i kod vas, hoću i ja snijeg đe ima to :D
    ja sam nakitila malo jučer i eto tako :D rumenilo je fino i ti si.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima snijega, ima pahuljica. nisam kod amre vidjela, ode sad i tako. ima bona svugdje, nađi na google, blogger efects, snow. imaju blinkajuce lampice, padajuci deda mrazovi, paketici, svasta. rumenilo je fino i ja sam, sta ces. hahahah :P

      Izbriši
  2. trznuh se na snijeg XD al dobra fora :D pravi winter wonderland :D nijansa je baš fina na licu, vjerujem dani mene ne bi na prvu privukla :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ah...cini se da nista snijega nece bit ni ove godine...pa malo ovdje da imamo.

      Izbriši
  3. Jako lijepo izgleda na tvom licu :) Tko bi rekao s obzirom da toliko ciglasto djeluje u pakiranju..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aha, vidiš i na swatchu kako je to jedna lijepa zagasita peachy nijansa

      Izbriši
  4. Nikada nisam bila ljubiteljica rumenila ali ovo izgleda vrijedno probanja :D


    Luxveritatis.| Beauty.Fashion.Crafts

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. aaaaa, kako možeš bez rumenila. skroz promijeni izgled lica....

      Izbriši
    2. btw...probaj ovo. nisu neki novci veliki u pitanju, možda ti se baš svidi

      Izbriši
  5. Zeno natjerala si me da idem traziti rumenilo da ga mirisem, evo 'guram' nos i nista ne osjetim, biće da sam prehlađena. Inače meni je ovo rumenilo bas lijepo, na prvu je ne privlačno jer je narandžasto ali na licu je druga prica :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daj ne zezaj, mirise na cimet milijun posto...os moj hahah

      Izbriši
  6. Prekrasno je,stvarno mi se skroz dopada. Stoji ti fenomenalno :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Inače volim rumenila, pa volim i Essence, baš mi se dopada to tvoje :) I što je najbitnije, super ti stoji! L.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ni meni ne mirise, sta ti je :D da nisi pravila kolace pa ti ostalo u nosu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a vala si luda i ti...il sam ja... miriseeee, evo šnjofam gaa....

      Izbriši