INGLOT - HD SCULPTING POWDER, 504 + USPOREDBA SA NYX TAUPE


U zadnje vrijeme nam dosta brendova predstavlja svoje inačice proizvoda za konturiranje lica. Konturiranje, highlight i obrve su postale veoma važan dio našeg makeupa, što se do prije par godina nije toliko smatralo bitnim u šminkanju.

Moram priznati da mi je drago da sve više brendova izbacuje proizvode u svrhu konturiranja i da djevojke shvaćaju pomalo da se konturirati ne može narančastim bronzerom.

Danas je riječ o Inglot, HD Sculpting puderu, koji nosi broj 504, ova nijansa je namijenjena isključivo konturiranju i naglašavanju prirodnih sjena na licu. Dakako, možete se malo poigrati pa stvarati svoje sjene na mjestima koja želite ''suziti'', tipa čeljust ili od okruglog lica, učiniti ga vizualno nešto užim, suziti nos i sl.


Ovo nije novitet na tržištu, ali ja ga smatram za svoje potrebe boljim od npr. cijele NYX palete za konturiranje, koja nema niti jednu hladnu nijansu, za sjenčenje lica.
Pored ove nijanse, možete birati još 11 nijansi, koje možete vidjeti klikom na ovdje.

Ja sam za sebe izabrala ovu jer me nijansom vjerno podsjeća na NYX Taupe rumenilo, kojega, mislim svi, koriste za konturiranje, a u nastavku ćete vidjeti da su skoro pa isti.
Iako već imam Taupe, htjela sam nešto pigmentiranije za večer, nešto što neću morati nadograđivati više puta da bi se primjetilo.
Jedan koristim za dnevne prilike, drugi za večernje, jer im je pigmentacija kao nebo i zemlja.


Malo da se dotaknem osnovnih stvari.
Sculpting puder  je dio Inglotovog Freedom sistema i dobit ćete ga upakovanog u plastičnu ambalažu koju skriva crna elegantna, kartonska kutijica sa svim potrebnim informacijama na njoj. Sve je minimalistički, bez nepotrebnih detalja.
Prije upotrebe potrebno je razrezati škarama plastiku u kojoj dođe proizvod.
Na vama je da odlučite hoćete li kupovati ambalažu.
Ja sam odlučila da mi nijedna više nijansa nije potrebna, pa sam uzela ovu u koju staje samo jedan proizvod.

Sam puder je iznimno mekan pod prstima, za razliku od NYX Taupe, koji je baš tvrd. Zbog te mekoće, vrlo lako ćete ga pokupiti kistom, ostat će vam dovoljno proizvoda.
S lakoćom se blenda i neće biti problema oko pretjerivanja. Ako baš ne ide, izblendati ga je lako i sa običnim kamenim puderom
Kako ja i volim, proizvod je nadogradiv, pa je moguće postići jedva uočljiv, prirodni kontur na licu, kao i onaj jače izraženi, svečaniji izgled.


Nijansa pudera je svijetla pepeljasto smeđa nijansa. Vrlo hladna. Mrvicu ima nečega ljubičastog u sebi, pa pripazite kako će izgledati na vama. Na nekim podtonovima, može otići na mauve nijansu.
NYX Taupe je mrvicu čak hladnija od ovog, pa sam čula da je nekim ženama na licu baš povukao tu mauve nijansu.

Budući da se nekima NYX Taupe sviđa, ali zna im izgledati malo prljavo, Inglot bi možda bio sretnije rješenje. Kako Taupe koriste izrazito svijetle žene, većina njih je našla svoj idealan proizvod za konturiranje u njemu. Kako su ga povukli, ne znam zbog čega, evo vam novog rješenja, ako ga potrošite i ne možete bez njega.


Ja koristim Inglot za navečer i za jako istaknuti kontur na licu. Koristim ga sa mini bockalicom, jer mi savršeno nanese proizvod. Ona mi nanese proizvod, tako da se ne vidi gdje počinje, a gdje završava linija, što je zapravo i bit, ali opet dovoljno jako da se istakne trodimenzionalnost lica.
Iako slabe pigmentacije, Taupe je moj prvi izbor za dnevne prilike. Njega nanosim čvrstim, gusto zbijenim kistom, jer ga je teško pokupiti onim fluffy kistovima. Pa i tada nekada, potrebno ga je nadograditi.

Na donjoj slici lijevo možete vidjeti swatch NYX Taupe , a desno je Inglot, HD Sculpting Powder, 504. Razlika u pigmentaciji je ogromna, ali manje-više nijansom su jednaki. Već sam rekla da je Taupe malo, ali malo hladniji.


Kako Inglot Sculpting Powder izgleda na mom licu možete vidjeti na slici dolje. Za potrebe slikanja, morala sam ga nanijeti nešto jače nego obično, ali moguće ga je još više nadograditi.


sastav:

Što je vaš prvi izbor kod konturiranja i konturirate li se uopće?

Hvala vam na čitanju
Nina

Broj komentara: 28

  1. Inglot 504 mi je dugo mi je na spisku, jedva cekam da kupim! :D
    Predobro ti stoji!'!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Btw Nxy me nikad nije prvukao, jer je tvrd... hahahahahha!!! :D

      Izbriši
    2. Ahahah. Nyx je i slab, moras bas cvrst kist imati za njega, al ja ga volim jer mi je odlican ta dana. Jos ga ja nanesem preko stila sticka koji isto koristim za konturiranje i bude beton u kombinaciji

      Izbriši
  2. Ja se konturiram Too Faced Chocolate Soleil bronzerom, obožavam ga :) a nekada davno sam to radila tamnijim puderom u kamenu/prahu ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas sam ga guglala. I on je lijepe nijanse za iskonturirati se. Nego vidim da imaju dvije nijanse, ova svjetlija mi izgleda odlicno za mene prozirnu

      Izbriši
    2. Ja imam ovu tamniju verziju već par godina, nije previše intenzivna i lako se blenda. I ja sam bleda, a ovo mi super dođe :) Sad su izbacili celu paletu, možda si videla na instagramu kod koleginice Šminka je ljubav :D

      Izbriši
    3. To je ona knjiga??? Ako jeste, samo bih je gledala, nista ne bi koristila ☺

      Izbriši
  3. Nedavno sam kupila isti proizvod, samo u broju 503 i divan je. Koristim ga kako za svakodnevne tako i večernje prilike. Relativno lako se blenda a daje divnu (meni potrebnu) "senku" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se 503 ucinio bas svijetlim. Ja cu mozda joj probati 505, ali ako me nesto povuce. Za sada mi je ovaj dovoljan

      Izbriši
  4. Nisu povukli nyx taupe rumenilo.. Samo zamenili boljom novijom formulom i pakovanjem.. Kod nas mozete jos uvek kupiti staru verziju a verujem da ce i nova biti dostupna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh i nakon ovog komentara, guglala sam i vidim da ima novu ambalazu. To je odlicna informacija

      Izbriši
  5. Nice color for a bronzer. May be I should buy Inglot too :)) (but Inglot still only has a nail polish in here)

    Http://beautyasti1.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Too bad that you don't have anything but nail polishes. I hope that will change, Inglot is a great brand, and it has a lot of great stuff. To be honest, I didn't even take a look at nail polish rack

      Izbriši
  6. Fino izgleda na tebi, ja se s NYXom nikad nisam nasla, cudan mi je na licu, ne znam...jednom ces me ti nasminkat da vidim kakav je bas. Mozda ja ni ne znam sta i kako. :D smotana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eto ti komentara dva puta, ko i meni kad izbaci. Haj bona probaj ga preko stile, malo ga stila utopli. Mozda i tebi ode na mauve nijansu il ti izgleda prljavo... Mozda bi bilo bolje da je tekstura malo ljepsa.

      Izbriši
    2. Fakin mobitel XD
      Probat cu, ili bude kao prljavo ili se ni ne vidi :(

      Izbriši
  7. Sleek contour kit (light) je moj izbor mada nisam nešto luda za konturisanjem ali ovo koristim kad zatreba :) L.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja se volim konturisat. Imam okruglo lice i obrazi nemaju nikakvu formu bez malo konturiranja

      Izbriši
  8. Lijepe ti obrve, a ja to nikad ne gledam i komentarisem a eto morala sam :D priti ju... ja sam se prestala konturisat, ionako uvijek imam barem jednu bubuljicu na obrazu preko koje moram prec pa to ruzno izgleda...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E vala fala ti. Ti se ne moras konturirat kad si vec prirodno iskonturirana. Moja najdraza Kletva: dabogda ti se sve bubuljice povukle ....hahah

      Izbriši
    2. Hvala :D povukle i umrle za sva vremena!

      Izbriši
  9. Jako lijepo izgleda, iskreno, nisam ni znala da imaju ovaj proizvod, a nije mi Inglot ni pao na pamet, kad sam tražila... Svakako ću otići da pogledam, izgleda obećavajuće. Kolika mu je cijena?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sam htjela napisati, ali cijenu sam zaboravila. Davno sam ga kupila. Uglavnom, nije bio preko 30 km, a ne vjerujem i da je blizu te cijene. Zaista se ne mogu sjetiti.

      Izbriši
  10. Dosta su slicne nijanse, ali pigmentacija kod Inglot proizvoda je vauu :D

    OdgovoriIzbriši
  11. Koristim NYX Taupe i Too Faced chocolate soleil bronzer, ali imam malo tamniji ten i treba mi neka pigmentovanija zamena za Taupe. Odličan post, sigurno ću prošetati do Inglota :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Provjeri inglot. Imas jos dobrih nijansi za kontur. Meni je ova super, ali ja sam duh tako da mi odgovara

      Izbriši