Jessup kistovi (Tom Ford inspired)


Jeste li vidjeli nove Jessup kistiće, koji neodoljivo podsjećaju na Tom Ford kistove? E ako niste, vrijeme je da ih malo proučite jer su fenomenalni.
Povučena dobrim iskustvom od prije otprilike godinu i više, kada sam naručila Jessup set kabuki kistova, koji su ispirirani Sigma, Sigmax setom kistova, odlučila sam naručiti i ove nove.
Vrlo malo je njihovih recenzija, vjerovatno jer su tek izbačeni u prodaju. Ja sam svoje dobila prije otprilike mjesec dana i od tada su stalno u upotrebi, a i prošli su par pranja, pa mislim da ipak imam formirano neko mišljenje o njima.


Za svoju cijenu, od otprilike 5 KM po komadu (set oko 26 KM) zaista vrijede navedenih para. Nije da su to najmekši i ''najflafastiji'' kistovi koje ćete osjetiti u svom životu, ali vrlo dobro rade svoj posao. Blendanje obavljaju s lakoćom. Po mom mišljenju, odlični su za one proizvode slabije pigmentacije, jer vrlo lako ćete pokupiti dovoljno proizvoda s njima, ali, naravno, dobri su i za jako pigmentirane proizvode jer izrazito dobro blendaju šminku.

Kistove možete kupovati pojedinačno, ili u tri različita seta. Prvi set, ovaj koji ja imam, sastoji se od pet kistova za lice, drugi set se sastoji od sedam kistova za oči, a u trećem setu, možete nabaviti sve kistove zajedno.
Ja sam kupila samo kistove za lice jer nisam bila sigurna da ću dobro iskoristiti kistove za oči, malo su mi izgledali čudno, pa sam ih preskočila, ali možda sam ipak i njih trebala odmah kupiti.

Dva kista su napravljena od sintetskih vlakana, a ostala tri kista su od prirodne kozje dlake, ali pojedinačno o kistovima čitajte u nastavku.

Kistovi po dolasku nisu smrdili, možda se osjetio malo jači miris ljepila, kada sam ih tek izvadila iz folija i zaštitnih kapica, ali ništa strašno. Takve stvari meni ne smetaju. Po prvom pranju, sav taj miris je izašao iz njih.

Svoj set sam kupila na OVOM LINKU, a seller misskingdom001 je licencirani seller Jessup kistova, tako da se ne morate brinuti jesu li to originalni Jessup kistovi. Na istom linku se možete raspitati i za cijene setova i pojedinačnih kistova.
Stigli su mi kroz nekih 15 dana, što ne mora značiti da će i vama, jer to stalno varira.

__________
01

Prvi kist je klasični kist za kremastu i tekuću podlogu. Ja sam ovaj tip kistova davno izbacila iz stalne upotrebe, što ne znači da ih i dalje povremeno ne koristim kada mi ponestane čistih kistova ili kistova za ''tapkanje'' korektora.
Ovaj je i više nego kvalitetan i upotrebljiv i ako volite ovakve kistove, da znate da je odličan i njegovo pranje nije muka.
Napravljen je od sintetskih vlakana i nešto je tanji od npr, Deborah kista za podlogu.
Super je i za nanošenje maske na lice, kao i za blendanje kontura i njihovo precizno nanošenje.


__________
02

Stižemo do omiljenog mi kista, a to je ovaj mali fluffy kist, kojega ja koristim za praškasto konturiranje i za naglašavanje ''utora'' ispod jagodica. Zaista mi super izblenda konture i našla sam savršen kist za svoj Inglot Sculpting Powder, kojega će nanijeti lagano, bez vidljivih prijelaza, a savršen je i za tvrđi NYX Taupe, jer će ga baš solidno pokupiti na svoja vlakna, bez da ga moram nadograđivati.
Kist je napravljen od prirodne dlake.
Na dodir nije baš super super mekan, što je bilo i za očekivati od kistova s prirodnom dlakom, a još mu odmaže i činjenica da je relativno kratak, što ni u ludilu ne znači da će vas bockati po licu ili nešto slično.
Mislim da ću nabaviti još jedan ovaj kist pojedinačno.
Pri pranju mi nisu ispadale dlačice, ali kada sam ih tek dobila, počupala sam par dlačica koje su stršile.



__________
04

Ovaj kist je zapravo namijenjen kremastom konturiranju i sjenčenju lica. Može se koristiti i za korektor i nešto preciznije radnje.
Ja ga, da priznam, nisam tako često upotrebljavala, jer kremasto konturiranje uglavnom radim zimi.
Koristila sam ga najviše da stavim ''dvaest' deka'' hajlajtera na jagodice, nos, iznad usne, na čelo, itd. itd.. Kupam se u hajlajteru, pa šta.
Kist je od sintetskih vlakana i zaista je čvrst i precizan. Nešto je kao kraća verzija klasičnog kista za podloge, samo su mu vlakna gušće zbijena.


__________
05

Ovo je jedini kist kojim ću ja nanositi bronzer do kraja svoga života. Nisam bronzer odavno upotrebljavala dok nisam dobila ovo ogromno čudo. Sada ga nanosim stalno, čak i kada se ne šminkam, malo da se, osjenčim.
Odlično mi nanese bronzer, i nema muke oko blendanja, jer se nekako, eto, izblenda samo od sebe. Kažem vam, veliki kistovi putno bolje nanose bronzer od onih manjih, jer vam se jednostavno puno bolje taj bronzer stopi i uklopi sa kožom i licem, bez vidljivih prelaza. Ne znate gdje ga ima, a gdje nema, nikakve linije.
Kist je od prirodne dlake, nešto je grublji od npr. Essence kista za puder KLIK. Usporedila bih ga također sa veličinom istog tog kista, pa eto, ako ga imate, znate koliki je i ovaj, samo što ovaj nije savršeno okrugao kao Essence, nešto je izduženiji, gledajući ga odozgo.
Možda njime možete nanositi i kameni puder, ali iskreno, nije dovoljno mekan za te radnje, a i njime nije baš zgodno ''natapkati'' takvu vrstu proizvoda.
Par vlakana mi je otpalo odmah po vađenju iz zaštitnih kapica, ali već pri trećem pranju, vlakna su prestala opadati. Nadam se da će tako i ostati.


__________
06

Kist koji nosi broj 06, meni služi za rumenilo, kremasto rumenilo, highlighter, kremasti highlighter i sve vrste perli za lice. Super mi funkcionira sa kremastim proizvodima, zbilja sam se iznenadila. Blenda ih s lakoćom i ne ''pomijera'' makeup ispod njih. Što mi se zna dogoditi s nekim kistovima.
Perle za lice lijepo kupi na sebe, i perle se ne uvlače non stop u vlakna kista, tako ta mi ih nije gnjavaža koristiti.
Super je za manje pigmentirana i tvrđa rumenila. Lako i jednostavno mi nanosi proizvod na jagodice, a i kada pretjeram, brzo riješim sve. Kao i ostali kistovi, zaista lijepo rasporedi proizvod i sve na licu izgleda jako prirodno, bez jasnih linija.
Kist je napravljen od prirodnih vlakana i par dlačica je opalo samo pri prvom pranju.


Ocjene:
Cijena: 5/5     Kvaliteta: 3.9/5
Izgled: 5/5      Funkcionalnost: 4/5
Dostupnost: 4/5 (nemaju svi kartice za pay pal, ali zato ih je vrlo jednostavno naručiti preko posrednika uz minimalnu proviziju)



Sve u svemu, izuzetno sam zadovoljna ovim kistovima s obzirom na njihovu cijenu.
Nadam se da će još dugo ostati čitavi i da ću se služiti njima, kao i sa svojim kabuki prethodnicima.

Što vi mislite o ovim kistovima i da li ih posjedujete? Ako da, jeste li zadovoljni njima?

Do čitanja...
Nina

4 komentara

  1. PRELIIIIIJEEEEEPIIIIIIII!!!!!!!! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesi ti uzela svoje primjerke? Govorila si da su ti u planu

      Izbriši
  2. Predobro izgledaju i kvalitet u odnosu na cenu je vauu. :D

    OdgovoriIzbriši