AVON - TODAY-TOMORROW-ALWAYS, IN LOVE


Prvi TTA (Today Tomorrow Always) In Love je nastao 2008. godine, a ovo je novija verzija tog parfema sa malo izmjenjenim prvobitnim notama.



Na prvu, točno se osjeti kojoj porodici Avonovih parfema pripada ova verzija. Nepogrešivo se osjeti onaj TTA štih. Nakon toga na red dolaze neke druge mirisne komponente.

Meni je ovaj parfem jako topao. Iz prve, pomalo jake mošusne maglice, na površinu izlaze voćne note nara i carambole. Taj dio osjetim najduže, nekih sat i pol, dva.

Nakon dužeg vremena nošenja, ne znam u koju kategoriju da svrstam ovaj parfem jer on sadrži sve, od cvjetnih, drvenih, voćnih, te vodenih nota.

Pomalo oštar i papren, a u isto vrijeme i nježan i mekan.



Parfem definitivno nije namijenjen za svakoga. Djeluje mi pomalo starinski, što ja obožavam. Vraća me u neka stara vremena i devedesete, kada je moja mama imala sličan parfem, a ja se kradom uvlačila u sobu i dirala njenu šminku i pafreme.

Svidjet će se već razvijenom čulu njuha i ljubiteljima Gabriela Sabatini parfema, a takvih ima mnogo, vjerujte.

Ovaj parfem je umjerene postojanosti, neka vas ne zavara ona početna jačina mirisa. Dva sata ga osjetim sama na sebi, a poslije mi se nos navikne, pa ga tada volim obnoviti, iako mi često kažu da se parfem ipak osjeti.


Meni osobno je ovaj parfem za hladnije dane, kada je kišno vrijeme, jesen. Nekako mi sada za ljeto više pašu svježiji, citrusni i voćni mirisi, sa više slatkoće.

Ako volite TTA parfeme, vrlo je vjerovatno da će vam se svidjeti i ovaj.


Uživajte u vikendu

Nikolina

Broj komentara: 12

  1. Meni zvuči savršeno! Postoji li mogućnost nabavke testera? Za svaki slučaj, prije kupovine. xx

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga Shake that beauty, postoji da, zamoli svoju Avon Lady da ti ga naruči. Ovaj parfem će izaći tek za dvije kampanje, pa će tester biti moguće naručiti u sljedećoj kampanji. :-)

      Izbriši
    2. Bas ja htjela napisati da ti Avon lady moze naruciti tester.

      Izbriši
    3. Ja imam ovaj parfem na lageru za 800 dinara, ako budes zelela, javi :)

      Izbriši
    4. Ja imam ovaj parfem na lageru za 800 dinara, ako budes zelela, javi :)

      Izbriši
  2. Zvuči odlično, mošus me uvijek asocira na starije parfeme. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Lijepo izgleda. Ja inace obozava njezne parfeme a nekako mislim da mi oni bas pristaju.

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja volim pomalo starinske parfeme. Avonov Rare pearls mi je totalno retro, npr. Zato mi je savrsen

      Izbriši
  4. Ovakav parfem sam dobila na poklon od mame .
    Na početku mi se nije sviđao.
    Kasnije mi je postao jedan od omiljenih .
    Prelijep post :)
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Meni je jako fin takoder. Malo je ostriji nego li sam navikla, al vec mi se nos adaptirao na to

      Izbriši
  5. Ja ga naručivala nekoliko puta, sada ga više nema u ponudi. Meni je savršen

    OdgovoriIzbriši