LILASH & LIBROW SERUMI


Prije nešto više od tri mjeseca stigao mi je paketić od brenda LiLash. U prekrasnom pakovanju, kriju se dva moćna seruma, jedan za trepavice, drugi za obrve.
Serume možete pronaći u dvije verzije. Demi verzija, koje ja posjedujem, te duplo pakovanje. S duplim pakovanjem uštedite nekih 20 funti. Ova verzija je namijenjena za korištenje tijekom 6 mj.


Rezultati oba seruma su meni fantastični. Već kroz nekih mjesec dana vidite razliku, a značajna se razlika osjeti nakon tri mjeseca, tada se serum koristi samo za održavanja postignutoga, dva puta tjedno npr.
Serume možete nabaviti na njihovoj oficijelnoj stranici, a shipping je besplatan. Ovdje možete vidjeti i cijene seruma i ostale informacije. Cijena jeste dosta visoka, a ja ću se nakon korištenja odlučiti o nekom povoljnijem serumu za održavanje. Jer najgore je imati pa nemati.
Trenutno uz ovaj serum koristim i neki iz kućne radinosti u tandemu jer mi je ovaj pri kraju, pa ga štedim maksimalno.



LiLash serum je meni pokazao prve rezultate već tijekom prvih tjedana korištenja. Istina, golim okom ni sada ne biste primjetili neku razliku jer kod mene dlake imaju svijetao pigment. Nakon upotrebe maskare, to je već druga priča. Naravno, na kraju posta ćete vidjeti rezultate na slikama. Trepavice su mi znatno gušće, duže i uvijenije, te mnogo manje opadaju nego inače. Prvih dana korištenja serum dobro zna zapeći na očima, ali pritrpite se desetak minuta, jer to je znak da serum djeluje. Kroz par tjedana, već se naviknete pa ni ne osjetite više.

Serum se ne koristi na donjim trepavicama, a ono što je čudno je da su mi trepavice i tu narasle kao i gornje.
Serum koristite kao kada nanosite tuš, uz liniju trepavica, na čistu kožu. Ako ga volite koristiti preko dana, nakon desetak minuta se komotno možete i našminkati.


LiBrow sam ja prestala koristiti iz razloga jer djeluje i više nego što sam očekivala, pa su mi dlačice počele nekontrolirano rasti, te sam ih morala uklanjati svaka dva dana, da bi mi obrve izgledale iole uredno.
Najdraže mi je što sada imam malo više dlačica na luku obrve, popunjene rupe bez dlačica i najbolja stvar je da su mi narasle dlačice na ožiljku koje sam imala odmalena. Obrve su mi također dosta tamnije nego u startu, time i malo hladnije nijanse, pa su mi trenutno sve crtalice za obrve pretople. Definitivno preporuka od mene ako želite vratiti prvobitno stanje vaših obrva.


Niže vas čekaju fotografije prije i poslije, pa pogledajte stvarno stanje. Moram napomenuti da je trepavice jako teško slikati pa razlika na njima se ne doima tako značajna, ali jeste, vjerovat ćete mi na riječ.

Gore su slike prije i poslije, bez maskare, a dolje su slike obje uslikane nakon tretmana.



Eh tu gore možete vidjeti razliku kada se nanese maskara, prije i poslije. Iako iz različitih kuteva, mislim da ste dobili dobru predodžbu o stanju trepavica. Na prvoj slici, iako gomila makare, trepke se jednostavno ne vide.
Na slici dolje možete primjetiri razliku između obrva, Djeluju puno deblje i gušće. Jeste da su obrve crtane na obje slike, ali opet se razlika vidi. Tu također možete primjetiti i trepavice, na obje slike je ista količina maskare. Sada tek vidim koliko su bile loše.


sastav

Isprike na lošim slikama. Ovo su prve slike kojima nisam bila zadovoljna, druge, tj. nove su nestale negdje u nepovrat, misteriozno.

Pozzzzdrav
Nina



1 komentar

  1. Predivan post !
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši