GABRINI - MATTE LIPGLOSS, TEKUĆI RUŽEVI


Polako su nam se pristupačni brendovi počeli zanimati za najnovije trendove, pa tako ih sve više izbacuje mat tekuće ruževe. Sada nismo ograničeni na internet kupovinu, nego imamo lijepo otići, vidjeti i isprobati iste.

Tko nije upoznat, Gabrini je brend turske firme Kadioglu Kozmetik. Iako nisam baš pretjerano koristila njihovu kozmetiku, osim lakova za nokte, koje jako volim, vidim da imaju opsežan izbor, prije svega, pristupačne kozmetike.


Danas ćemo se fokusirati samo na njihov najnoviji proizvod, a to su tekući ruževi, ili, kako ih oni zovu mat sjajila.


Sigurno želite da vam ukratko usporedim Gabrini ruževe, sa Golden Rose tekućim ruževima. Uglavnom Golden Rose su nešto kremastiji, dok su ovi više vodenasti, ovisno od nijanse do nijanse. Potrebno je biti mirnije ruke s njima i dosta paziti na preciznost. GR ruževi se osuše u mat finiš, ali nikad nisu suhi do kraja, uvijek ostaje malo onog ljepljivog iza njih, a Gabrini se osuše u potpunosti i dobiju onaj ''suha tempera'' izgled. Eto to su neke glavne razlike što se tiče formule ruževa.

Ruževi su izrazito postojani na mojim usnama, a njihova formula na meni ne puca, ne pravi dodatne bore na usnama i usne ne izgledaju kao da vape za hidratizacijom, iako su u potpunosti mat. Čak mi znaju i sakriti pokoju ljuskicu, kako koja nijansa.

Što se tiče formule, rekla sam da su ruževi dosta tečni, tako su mi tamnije i crvene nijanse jako tekuće, pogotovo nijansa broj 5, dok su nude malo kremastije i gušće konzistencije.

Miris imaju jako blag, slatkast, neosjetan za vrijeme nošenja. 
Aplikator je klasični doe foot aplikator, ali nešto izduženiji i tanji i lagan je za precinzno nanošenje. Vi znate da je klasika kod mene, zaboraviti slikati aplikator, što mogu. 
S ambalaže se brzo briskaju slova, pogotovo ako ruž nosate sa sobom u torbi. Vidjet ćete po nijansi 08, koja je prva kupljena, a nju sam najčešće i nosila.

Ako pričamo o trajnosti ruževa, na meni traju jako jako dugo, s tim da ne jedem nikakvu masnu hranu dok ih nosim, piće prežive bez problema, za kavu s mlijekom i puno šlaga, ne garantujem,  XD.

Meni nisu neugodni na usnama, u smislu da jako zatežu, ja sam već navikla na ovakve ruževe pa su za mene ok. Lagani su, jedan sloj je potreban da ruž obavi svoj posao. Pigmentacija je vrhunska i to je sve što ja tražim od jednog tekućeg ruža.

Za moju ukus, draža mi je Golden Rose formula ruževa, dok mi se Gabrini ruževi više sviđaju kad je u pitanju izbor nijansi. Trenutno imaju 14 nijansi u ponudi i kako sam dobila informaciju, bit će ih još desetak. Ljepši su nudaći za nas kojima smeđi i tamni nude ruževi ne stoje ili ih ne preferiramo.

Koštaju od 3,50 do 5 KM, na mjestima gdje se prodaje Turska kozmetika. Najjeftiniji su u Čiča kozmetika u Kiseljaku. Ako imate prilike, tu ih je najbolje kupovati.

Sada pogledajte swatcheve šest nijansi koje ja posjedujem. Budem li ih kupovala još, radit ću update ovog posta ili novi post.

(Moram vas napomenuti, ambalaža ovih ruževa se užasno slika, pa na slikama izgleda dosta svjetlija nego što u stvarnosti jeste. Živaca sam pogubila slikajući ove ambalaže, ali ne ide pa ne ide.)

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 03

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 05

Ovu nijansu fotić ne hvata pravilno, pa ću vam reći da je uživo nešto zagasitija, malina nijansa. Ima više roze nego to pokazuje fotografija.


__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 07

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 08

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 09

__________
GABRINI - MATTE LIPGLOSS 10


swatchevi s desne na lijevu stranu: -03, -05, -07, -08, -09, -10


Broj komentara: 17

  1. 7 i 10 moji favoriti :D vrh su :)
    Fotografije su ti odlične, kao i swatchevi. Kako uspiješ tako divno uslikati usne? Meni to najteže pada :/
    :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od milijun pokusaja, jedna se izdvoji da valja. Bitno je da je kamera na stativu, da ne drzim tesku kameru u ruci, pokusavajuci fokusirati i okidati dok fotkam sebe. I hvala ti, trudim se da sve izgleda ok. Ruzevi imaju mrak nijanse. Kad bi ovih par nijansi bilo u GR kolekciji tekucih, ti bi ruzevi bili bogovski

      Izbriši
  2. 10 i 03 su mi top. Morat ću ih pazariti :) Fotografije savršene, kao i uvijek :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala puno. Pazari, neces pozaliti, 10 nosam non stop.postao mi je go to ruz

      Izbriši
  3. mnogo mi se dopada nijansa 09 i 10 i tekve najcesce i koristim :D imam nekoliko vrsta ovih tekucih ruzeva ali Gabrini nisam probala, sto ne znaci i da necu nakon tvoje recenzije :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda sam sigurna da bi ti se svidjele i nijanse 01, 11 i 12. I oni su prekrasne nude nijanse

      Izbriši
  4. Wow sve su nijanse odlične, ali 07 i 09 su mi definitivno najlepše!

    www.bymajamladenovic.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Gde se mogu kupiti gabrini mat karmini? Super je recenzija. Daca

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih kupujem u Galantu ili Čiča kozmetika u Kiseljaku :D

      Izbriši
  6. Super izgledaju! Morat cu pogledati ima li ih u mom gradu, nemam bas trgovinu koja ima cijelu njihovu kolekciju, uglavnom samo njihove lakove viđam. Sad cu pomnije potraziti :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo tražite da vam ih nabave :D nas uvijek poslušaju naši

      Izbriši
  7. Osim lakova kod nas je teško naći nešto drugo Od Gabrini. Zato se radujem posjeti BiH i velikom šopingu i GR i Flormara a sad na spisak ide i Gabrini.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jos i to sto ima, cijena je astronomska koliko cujem

      Izbriši
  8. 03, 07 i 08 su <3
    sve ti lijepo stoje, al ove su mi najviše upale u oči

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi ni trebala reci. Kad bih birala za tebe i sama bih ti te tri uzela :D

      Izbriši
  9. Svaki put kad putujem za Sarajevo (iz Zenice), idem preko Kiseljaka... Ko je kriv? Blogerice koje spominju Galant i Čiča kozmetiku...I prvo moram svratiti na ta dva kultna mjesta, pa onda dalje... Mozda mužu ne bude pretjerano drago, ali sta da se radi :D
    Kako su divno ovi ruzevi...Pa nevjerovatno... Nudace moram kupiti!

    OdgovoriIzbriši