ESSENCE - NEXT STOP: SUMMER


Trenutno na policama vaših drogerija, možete naći Essence limitiranu kolekciju pod nazivom, Next stop: Summer.

Ja sam imala priliku da testiram nekoliko proizvoda, dok one najzanimljivije nisam uspjela ugrabiti, a to su prekrasni lakovi i bronzer u spreju.



Ova kolekcija sadrži između makeup-a, neke zanimljive dodatke.
Tako ćete u kolekciji naći bronzer u spreju, paletu sjenila za oči, blot papiriće, dekoracije i stikere za vašu prtljagu, balzam za usne sa zaštitom od sunca, stikeri za nokte, dva ruža koji mijenjaju boju, četiri prekrasne nijanse lakova za nokte, te jedan sun glow nadlak i držač za lak za nokte.


Kolekcija iz koje definitivno zrači ljeto.
Moram priznati nisam isprobala sve iz kolekcije na svom licu, kada je u pitanju makeup. Ono što mi se svidjelo su blot papirići i držač za lak.

Voljela bih da sam mogla isprobati lakove, ali nisam ih uspjela naći nigdje, kao i spomenuti bronzer.

Stikeri i zakačka za prtljagu su mi genijalni i preslatki i budući da ja još svoje putovanje ovo ljeto nisam obavila, tek idem za par dana, sigurno će ovo naći mjesto na koferu.



Ruževi koji mijenjaju boju su dašak prošlosti, kada sam kao mala imala ovakve ruževe. Ove godine su ponovno doživjeli svoj povratak i možete ih naći svugdje. Meni ne daju skoro pa nikakvu boju, što ja i volim, jer ne volim kada ruž povuče na skroz rozu boju.

Više je to neki balzamasti ruž, za kojim posežete kada trebate nešto staviti na usne, a ne da vam se gnjaviti s nekim ružem jake pigmentacije.



Blot papirići su mi super. Rade svoj posao, sačuvaju šminku tijekom dana i njih preporučujem.


Držač za lak je odlična stvar kada lakirate nokte negdje gdje nemate odložiti lak. Tipa balkonska ograda ili kauč. Samo pazite da ruku mahinalno ne izvrnete, što je se meni dogodilo, pa lak zamalo iscurio.


Paleticu priznajem nisam isprobala, samo svatchala na ruci. Nisam oduševljena skoro nikada essence paleticama, a ni ova mi nije sjela. Prvenstveno zbog tvrdih sjena i odabira nijansi. Ove nijanse me odbijaju na prvu jer mi izgledaju nekako retro, ali ne na lijep način.


Nema komentara