RIMMEL - FRESHER SKIN, FOUNDATION


Svi koji se bore sa suhom kožom lica, evo jedne idealne ljetne podloge za vas. Pročitajte i o ostalim karakteristikama. Nadam se da će vam se svidjeti koliko je i meni.




Rimmel Fresher Skin podlogu sam kupila još prošle godine, možda čak nekad krajem ljeta. Bila mi je mrvicu tamna iako mi se svidjela tekstura i izgled na koži, pa je ležala na dnu ladice zaboravljena cijelu zimu.

Čim je proljetos došlo malo boje na lice i vrat, moje zimske podloge mi nisu odgovarale pa sam iskopala ovu da vidim hoće li mi ona biti odgovarajuća. I ponovo se zaljubim u nju. Ovo mi je bila ''go to'' podloga cijelo proljeće, a evo i cijelo ljeto. Odlična dnevna podloga koja na mojoj normalnoj koži lica izgleda dobro tijekom cijelog dana a ne guši je i ne pravi masku za licu. Inače sam oduvijek bila ljubitelj Rimmel tekućih pudera, ali ove kod nas na tržištu su sve tamne za moje ten. što je velika šteta, jer su im formule odlične.


Podloga je jako ugodna već pri samom nanošenju. Ima tu neku gelastu teksturu, koja kad se nanese na lice, hladi kožu i koža djeluje jako hidratizirano. Kao da se umivate hladnom vodom. Koža dobiva prirodan sjaj i nije pretjerano dewy. Kada se malo upije u kožu, stopi se s licem, tako da ćete jedva primjetiti da se na koži nalazi podloga. Ma divota.

Što se tiče moći prekrivanja, ona je lagano nadogradiva s drugim slojem, ali ne previše. Definitivno bih to nazvala lagano srednje prekrivanje ili jače blago, pa izvolite skontajte što je pisac htio reći.

Preko dana, uz lagano setovanje puderom se drži jako dobro. Na bazi je vode pa se ne zasjajim, ali ipak savjeujem malu prepravku puderom blot papirićima tijekom dana jer svi se znojimo i ljepljivi smo za ovih toplih dana. Ja sam spomenula da je moja koža normalna i da na njoj šminka relativno dugo izdrži na licu u dobrom stanju. Suha koža će imati najviše beneficija od ovog pudera jer ne ističe suhe dijelove i dodatno hidratizira kožu lica.


Miris pudera ja obožavam. Baš je nekako svjež i ljetni. Glupo mi je uvijek pisati ako ste osjetljivi na mirise neće vam odgovarati bla bla... Valjda možete pomirisati tester i shvatiti da li vam odgovara.

Meni se pokazao najbolji sa nanošenjem beauty blenderom ili bockalicom. Tako postignem nešto bolje prekrivanje, nego klasičnim flat top kabukijem ili onom običnom četkicom za podloge.

Pakiranje je meni ok. Znam da puno ljudi ne voli ove teglice i da im je to nehigijenski, ali ja sam se snašla. Vadim podlogu ili špatilicom ili obrnutom stranom nekog kistića.
Ali staklena je i dosta kvalitetna i ne bi vam se trebalo ništa izljevati po kozmetičkim torbicama.


Podloga lagano oksidira, ali nećete hodati narančasti, nema brige. Samo bi bilo bolje da uzorak koji isprobate u drogerijama, pronosate na koži nekih pola sata, jer sam se tako ja zeznula i kupila tamniji jer mi je u startu djelovao dosta svijetao. Moja je nijansa 200 Soft Beige i čini mi se da ima jedna ili čak dvije svjetlije od ove kod nas.

Podloga također neće puno utjecati na budžet. Pogotovo ako, poput mene, naiđete na neko sniženje. Ja sam ga tako platila svega 8 ili 9 KM, a redovu cijenu nisam uspjela vidjeti.

Šteta je jedino što se kod nas mogu naći svega četiri nijanse, ali ako ste ljubitelj online kupovine, naći ćete i ostale nijanse.


Evo kako izgleda a koži u jednom sloju.



1 komentar

  1. So nice to read this blog very cool and useful information thanks for sharing such a good thing's. Latest Beauty Delhi Blogs

    OdgovoriIzbriši